Spis treści
Banki starają się przekonać swoich klientów, jak ważny jest dla nich kontakt z nimi i jak cenią sobie ich opinie. Do dyspozycji klientów przekazywane są Biura Obsługi Klientów, kontakt e-mailowy oraz infolinie.
Credit Agricole nie jest wyjątkiem i również stawia na kontakt z klientami. Warto podkreślić, iż w 2013 roku infolinia tego banku zajęła pierwsze miejsce pod względem kontaktu e-mailowego w rankingu ARC Opinia i Rynek.
Kontakt do BOK
Klienci (zarówno indywidualni, jak i przedsiębiorcy oraz rolnicy) mogą kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Cerdit Agricole za pośrednictwem infolinii:
klienci indywidualni, dzwoniąc pod numer:
- 801 330 000,
- 71 354 90 09;
małe i średnie firmy, dzwoniąc pod numer:
- 801 333 666,
- 71 354 90 35.
Przedsiębiorstwa obsługiwane są pod numerem:
- 801 706 550,
- 71 799 71 49.
Rolnicy mogą kontaktować się z infolinią Credit Agricole, dzwoniąc pod numer:
- 801 700 000,
- 71 799 71 59.
Infolinia dla wszystkich klientów czynna jest każdego dnia przez 24 godziny na dobę. To ważne, bowiem bywa tak, że kontakt z konsultantami BOK jest niezbędny. Może się zdarzyć, że czas przesądza o bardzo ważnych dla nas sprawach.
Klienci o kontakcie z bankiem
Opinie na temat kontaktu z bankiem Credit Agricole za pośrednictwem infolinii są raczej pozytywne, chociaż zwykle na rozmowę z konsultantem trzeba poczekać. Najczęściej infolinie – nie tylko banków – są po prostu przeciążone. Należy czekać na konsultantów, ale gdy się już dodzwonimy, możemy liczyć na profesjonalną obsługę.
Inne kontakty
Za pośrednictwem infolinii Credit Agricole można się konsultować również w sprawie kredytów mieszkaniowych. Służy temu osobna infolinia, ponieważ na temat tego rodzaju kredytów jest wiele pytań, a oferta nie dla wszystkich jest jasna. Zainteresowani kredytami mieszkaniowymi powinni dzwonić pod numery:
- 801 333 777 (telefony stacjonarne),
- +48 71 35 49 016 (telefony komórkowe i z zagranicy).
Bezpieczeństwo jest najważniejsze
Korzystanie z serwisu internetowego niesie za sobą pewne ryzyko, dlatego należy dbać o bezpieczeństwo swoich finansów, aby później nie interweniować i nie zastrzegać kart płatniczych, a także nie mieć problemów z włamaniami do kont bankowych. Należy korzystać z oprogramowań antywirusowych, osobistej zapory bądź oprogramowania wykrywającego np. spyware czy spam. Należy również aktualizować posiadane systemy operacyjne oraz aplikacje, a także uważać przy pobieraniu jakichkolwiek plików. Nie należy instalować nieznanych programów.
Jeżeli zajdzie taka potrzeba
Jeżeli stracimy karty płatnicze lub jeżeli zauważymy niepokojące sygnały związane z włamaniami do naszych kont, należy natychmiast zablokować karty oraz poinformować banki o zaistniałej sytuacji. Można to zrobić poprzez infolinie bankowe. Nie należy samemu stwarzać niebezpiecznych sytuacji, czyli trzeba strzec loginów, haseł oraz kodów PIN i dbać o bezpieczeństwo kont. Jeżeli jednak zajdzie potrzeba, należy natychmiast blokować dostęp do kont – m.in. poprzez infolinie bankowe.